Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için:

ÖDEME SERVİSİ
Lütfen yaptığınız ödemelerin açıklama bölümünde öncelikle Konşimento numaranızı veya AWB numaranızı belirtiniz ve ödemelerinizi fatura edilen para cinsinden yapınız aksi durumda oluşacak kur farkları için firmamiz sorumluluk kabul etmeyecektir. Eğer bir ödemede birden fazla yüklemenizin faturasını öduyorsanız, lütfen ödeyeceğiniz konşimento numaraları ile ilgili tutarı ve ödeme tarihini ilgili finans veya operasyon temsilcinize bildiriniz. Teksan Lojistik ile ilk defa çalişmıyorsanız ve düzenli yükleriniz geliyorsa nakit depozito yerine “TAAHHÜTNAME” verebilme şansınız olabilir, onay almak için Departman Müdürü ile kontak kurmanız gerekiyor.

 

ÖDEME VE FATURALANDIRMA İLE İLGİLİ SIK SORULAN SORULAR

1. Hangi bankalara ödeme yapabilirim?
Garanti Bankası ve İNG Bankası ile çalışmaktayız. Bu bankalara ödemelerinizi elden veya havale yolu ile yapabilirsiniz.

2. Hangi Hesap numaralarını kullanıyorsunuz?
GARANTİ BANKASI KUYUMCUKENT ŞUBESİ ( 301 )

HESAP NO: TL     6299303        IBAN : TL         TR52 0006 2000 3010 0006 2993 03
HESAP NO: USD  9097613        IBAN : USD      TR49 0006 2000 3010 0009 0976 13
HESAP NO: EUR  9097614        IBAN : EUR      TR22 0006 2000 3010 0009 0976 14
HESAP NO: GBP  9097615        IBAN : GBP     TR92 0006 2000 3010 0009 0976 15

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ING BANKASI YENİBOSNA ŞUBESİ (335)

HESAP NO: TL      5790419        IBAN : TL       TR79 0009 9005 7904 1900 1000 01

HESAP NO: USD   5790419-01   IBAN : USD     TR74 0009 9005 7904 1900 2000 01
HESAP NO: EUR   5790419-02   IBAN : EUR     TR47 0009 9005 7904 1900 2000 02
 

3. Ödemelerimi yaparken referans olarak ne yazmalıyım?
Lütfen ödemelerinizi yaparken öncelikle ilgili yüklemenin konşimento numarasını referans olarak veriniz, ödeme gümrükçü/temsilci tarafindan yapılıyor ise firma ünvanı da belirtilmelidir.

4. Faturaları ödemek için hangi kuru kullanmalıyım?
Farkli para biriminden yapilan ödemeler sonucunda oluşabilecek kur farkından dolayı para iadesi veya mahsup işlemi yapılmamaktadir. Işlemlerinizin daha hızlı ilerleyebilmesi ve kur farkından olumsuz etkilenmemeniz için ödemelerinizi faturanızın hazırlandığı para biriminden yapmanız gerekmektedir. Faturalarınızı ödemek istediğiniz para cinsini (TL/USD/EUR) ilgili muşteri hizmetleri temsilcinize bildirirseniz bundan sonraki butun faturalarınızı istediğiniz para cinsinden hazirlayabiliriz.

5. Nakit depo çözümü nasıl yapılıyor?
Ödeme günümüz her hafta Cuma günüdür. İade işlemi İstanbul merkez ofisimizin finans bölümünden yapılmakta olup geri ödeme 1 hafta sürebilmektedir, iadenin çıkartılabilmesi için depo iade formumuzun eksiksiz doldurması gereklidir.

6. Fatura sureti alabilir miyim? Aslı gibidir yapar mısınız?
İlgili müşteri temsilcimizden veya fatura.talep@teksanlojistik.com.tr adresinden talep edebilirsiniz.

7.Faturam elime ulaşmadı ne yapmalıyım ?
fatura.talep@teksanlojistik.com.tr adresinden talep edebilirsiniz.

8. Faturam yanlis kesilmiş. Ne yapmaliyim?
Tutar farkı varsa; Eğer anlaştığınız navlun tutarından farklı miktarda fatura kesilmiş ise lütfen satış temsilciniz ile önce teyitleşiniz, iptal edilecek faturalarınızı da fatura üzerindeki ofisimize gönderebilirsiniz. Eğer hatalı faturayı kayıtlarınıza aldıysanız ve geri gönderemiyorsanız, faturanın tam karşılığı kadar iade faturası hazırlayabilirsiniz. Sadece fark tutarı kadar hazırlanan iadeler kabul edilmemektedir.

Faturanın yanlış tarafa kesilmesi; Karşı tarafa ait masrafların buradaki alıcıya kesilmesi ya da yanlış firmaya/ünvana fatura kesilmesi durumunda, müşteri temsilcinizle teyitleştikten sonra iptal edilecek faturalarınızı da fatura üzerindeki ofisimize gönderebilirsiniz. Eğer hatalı faturayı kayıtlarınıza aldıysanız faturanın tam karşılığı kadar iade faturası hazırlayabilirsiniz. Sadece fark tutari kadar hazırlanan iadeler kabul edilmemektedir.

Mükerrer fatura durumunda ; Aynı tutarda mükerrer bir fatura elinize ulaşmış ve faturanın sağ üst köşesinde yer alan 950/951 ile başlayan 6 haneli fatura numaraları bu iki faturada aynı ise, herhangi birini kayıtlarınıza alıp diğerini kayıtlarınıza aldığınız faturanın fotokopisi ile birlikte bize yollayabilirsiniz. Eger 950/951’li fatura numaraları farklı ise lütfen erken tarihli faturayı bize yollayıp yeni tarihli faturayı kayıtlarınıza alınız.

9. Faturamın TL olarak kesilmesini istiyorum. Ne yapmalıyım?
Faturalarınızın TL üzerinden faturalandırılması için lütfen müşteri temsilcinize talebiniz için mesaj atınız. Faturalarınız gemi kalkış tarihinden 5 iş günü önceki TCMB kuru kullanılarak hazırlanır.

10. Şirket ünvan / adres değişimi için ne yapmalıyım?
Taleplerinizi müşteri temsilcinize bildirebilirsiniz.

  • Talimat, beyanname teslimi,gemi kalkışı, araç ve föy bilgileri vb. operasyonel talepleriniz için info@teksanlojistik.com.tr adreslerine mail atabilirsiniz.
  • Rezervasyon talepleriniz için info@teksanlojistik.com.tr mail adresleri ile temasa geçebilirsiniz.
  • Tüm draft talepleriniz ve dökümantasyonel işlemleriniz için info@teksanlojistik.com.tr mail adresleriyle iletişime geçebilirsiniz.
  • Gemi kalkışına mütakip konşimentolarınızı info@teksanlojistik.com.tr fatura kopyalarınızı eylemozdemir@teksanlojistik.com.tr adreslerinden sorgulayabilirsiniz.